Vet ni..

Vet ni vad jag längtar efter?

Jag längtar efter att köpa en riktig ring till min älskling.
Jag längtar efter att Gifa mig med min älskling på någon fin plats framför alla vårna vänner och familj.
Jag längtar efter att ha en lägenhet/Hus som är vårat där vi kan bo och bara vara vårat.
Jag längtar efter att få barn. Vill ha små mandor och små madder som kryper runt och bajsar och har sig.
Jag längtar efter att min mamma och pappa ska bli mormor och morfar.
Jag längtar efter att bli gamal tillsammans med min Madde i vårat hus, och att våra barn och barnbarn kommer och hälsar på.

Jag längtar efter de stora skaerna i livet men jag komme att även att uppskatta allt med livet. Älskar varje dag med dig Madeleine! <3

Kommentarer
Postat av: Sofie

Älskling dina drömmar värkar så in ;) Önskar er all lycka!

2011-03-31 @ 21:55:00
URL: http://lovelymissme.blogg.se/
Postat av: Sofie

Älskling dina drömmar värkar så in ;) Önskar er all lycka!

2011-03-31 @ 21:55:11
URL: http://lovelymissme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0