Sitter i Skolan

Har precis haft möte med Lärarna och Kåren. Och samtidigt har jag haft seminarium. Jag har alltså sprungit mellan två salar för att inte miss något. Har varit en jätte rolig morgon. Är just nu Haypad på Kaffe och har faktiskt inte ätit något. Men de e lugnt. Jag är ändå inte hungrig. Har match senare ikväll mot Alvik.

Förra gången vi mötte dem så förlorde vi med 10... tror jag. Och då var vi bara 8 st. Det var min första match på 1 år. Jag var helt ur form. Jag tror jag slog något slags rekord. Jag fick 3 Fauls på 2 minuter... haha Slå de om du kan!!

Kommentarer
Postat av: Bezza

Aaa jag slog det en gång när vi mötte fubb. Då fick jag tre faouls på 1.23 min hihi jag kommer ihåg exakt :D

2010-04-14 @ 21:11:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0