Fiii fan.. igen..

Detta gör jag aldrig om igen. Att sitta på en föreläsning och vara bakis är fan aldrig rätt.. Och bara för att, så är det en riktigt intressant föreläsning också. Så man sitter där och försöker koncentrera sig på att lyssna, skriva och läsa. Det är inte lätt när man sitter och är:
  • Yr som om man precis har kört Norsk Fylla. (en lek med en påle som man ska lägga pannan mot och sedan springa runt 10 varv)
  • Helt luddig i huvet och inte riktigt kan fästa blicken på något. (som exempel, texten som står på föreläsarens Pawor Point..)
  • Torr i käften så man sitter och hostar och knappt kan prata. (även fast man har druckit stora mängder med vatten för att få bort smaken av gårdagen)
  • Lättroad. (skrattar åt absolut allt!)
  • Hungrig men ändå lite illamående. (för att man har redan ätit fyllekäk, frukost, lunch och middag. De tre sistnämnda äter man på en och samma gång)
  • Trött. (för att man har inte sovit så mycket som man önskat)
Kan säga att i slutet av föreläsningen så lutade jag mitt huvud mot min vänstra axel och somnade.

Man mår som man förtjänar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0