2010-02-17

Wooooooooow de va länge sen man skrev!
Har inte riktigt haft någon ork faktiskt, men nu försöker jag igen.

Ja vad har hänt sen sist.. Jag har börjat plugga på Stockholms Universitet. Plugga Media- och Kommunikations vetanskap. Det låter kompliserat men det är jävligt roligt. Ska ha min första tenta på fredag så jag har suttit hela veckan och bara läst kursböckerna.
Det är sjukt skönt att verkligen göra något. Istället för att bara sitta hemma.

Med laget då. Ja vi möte Alvik i helgen och ja... De gick verkligen inte som förra gånge. Men annars har det sett bra ut. vi har vunnit alla matcher i år, förutom Alvik matchen, och ligger nu rätt så bra till i serien. Om, jag vet inte, någon månad är det slutspel och därefter ska vi dra iväg på cuper. Eskilstuna och Göteborg.

Mitt lag då, Polisen. För Polisen går det oxå bra. Vi vann i helgen med 4poäng mot Södertälje. Och vi ska spela mot Blackeberg i helgen.

Nja du nu finns det inte så mycket mer att säga.. Måste fortsätta plugga!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Mooombaa =D har du vaknat till liv igen! Hahah härligt!

Hoppas vi ses snart! Saknar dig massor massor =D



Vi är aaaaallmänna iiiiidtrottklubben AAAAAAAAAAAIIIIKKKKK! =D

2010-02-17 @ 23:12:20
URL: http://lovelymissme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0