Utkast: Aug. 31, 2010

Ja då var det dags igen att skriva ett inlägg. Som ni märker så skriver jag inte så ofta på bloggen men nu är det fan dags.

Det är val dags och politikerna är överallt. Förutom SD (Sverigedemokraterna). Deras reklam film på 30 sekunder blev stoppad av TV4 för att den stred mot yttrandefrihets grundlagen och hets mot folkgrupp. Den finns på YouTube för er som vill kolla. Efter jag tittat på den så hittade jag Soran Ismail YouTube blogg.
För er som inte har hittat den så råder jag er att leta upp den. Jag har snart tittat igenom alla hans 22 klipp på YouTube och känner mig bara mer och mer glad.

En vättig människa att lyssna på!

 

http://www.youtube.com/watch?v=mVPMZPigzgw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0