Halluuu!!!

Hoppas alla ha haft en bra Jul. Nu är det snart dags för ett nytt år.

Min Jul var väldigt mysig spenderade den med familjen. Båda familjerna. Först åkte vi och hälsade på Mormor och den Svenska familjen för en lugn och trevlig jul. De var skönt med lite lugn och ro mitt ut i ingenstans.
Sen var de dags att åka på kryssning med den Iranska familjen... De var verkligen en upplevelse. hahaha Jag och min lillebror röjde på båten. De var verkligen en rolig och intressant jul. :)

Nu är de snart ett nytt år. Vi ska ha en trevlig midda med vännerna och senare på kvällen får man se om man ska ta sig någonstans..

jajaj de kommer bli trevligt.

pözzzzzzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0